D.U.K.
Kaip užsiregistruoti?
- Pasirinkite registracijos būdą: „Smart-ID“, „Mobiliu parašu“ arba „Įprastinę“ registraciją;
- Pateikite tikslius savo asmens duomenis, kurie sutaps su Jūsų asmens tapatybę patvirtinančio dokumento duomenimis;
- Suvedus reikiamus asmens duomenis, būsite nukreiptas į paskyros aktyvavimo langą, kuriame pasirinkite Jums patogiausią asmens tapatybės identifikavimo būdą;
- Lošimų sąskaita atidaroma tuomet, kai nurodyti asmens duomenys teisingi ir yra atlikta asmens tapatybės identifikacija;
- CBet administracija pasilieka teisę neatidaryti lošimų sąskaitos, jei suvesti asmens duomenys yra klaidingi ir/arba įtarus, jog lošėjas gali sudaryti galimybę lošime dalyvauti kitiems asmenims jo vardu;
- Jei registracijos metu susidūrėte su nesklandumais, prašome kreiptis į Klientų aptarnavimo skyrių renkantis „Pagalbą gyvai“, el. paštu info@cbet.lt arba skambinant telefonu +370 700 00 777.
Kokias būdais galiu patvirtinti savo asmens tapatybę?
- Vaizdo skambučiu „Skype“ skambučių platformoje: info@cbet.lt;
- Vaizdo skambučiu mūsų skambučių platformoje: https://cbet.lt/cbet-ident;
- Naudojant automatinę dokumentų atpažinimo platformą „iDenfy“;
- Naudojant „Smart-ID“ aplikaciją;
- Mobiliuoju parašu.
Ką daryti jei negaliu užsiregistruoti su „Smart-ID“ aplikacija, nors ją turiu?
Atidarykite „Smart-ID“ aplikaciją ir meniu spustelėkite „Naudotojo informacija“. Jei informacijoje nurodyta: „Smart-ID – kvalifikuotas elektroninis parašas“, vadinasi, turite visišką prieigą prie visų „Smart-ID“ palaikomų paslaugų ir aplikacijos pagalba galite užsiregistruoti CBet svetainėje. Jei nurodytas lygis yra „Smart-ID Basic“, vadinasi Jūsų „Smart-ID“ paskyros lygis neatitinka asmens tapatybės nustatymui keliamų reikalavimų ir šiuo būdu patvirtinti tapatybės negalėsite.
Jei vis tik Jūsų turimos „Smart-ID“ paskyros lygis yra tinkamas asmens tapatybės nustatymui, tačiau susiduriate su sunkumais tvirtinant tapatybę, susisiekite su mūsų Klientų aptarnavimo skyriumi per „Pagalbą gyvai“, el. paštu info@cbet.lt arba skambinant telefonu +370 700 00 777.
Kas yra politikoje dalyvaujantis fizinis asmuo?
Politikoje dalyvaujantis fizinis asmuo tai asmuo, kuriam yra arba buvo patikėtos svarbios viešosios pareigos viešajame sektoriuje Lietuvos Respublikoje, Europos Sąjungoje, tarptautinėse ar užsienio valstybių institucijose, ir jo artimieji šeimos nariai (sutuoktinis, asmuo, su kuriuo registruota partnerystė, tėvai, broliai, seserys, vaikai ir vaikų sutuoktiniai, vaikų sugyventiniai) arba artimi pagalbininkai, kurie su politikoje dalyvaujančiu fiziniu asmeniu, einančiu ar ėjusiu svarbias viešąsias pareigas, yra to paties juridinio asmens ar juridinio asmens statuso neturinčios organizacijos dalyviai arba palaiko kitus dalykinius santykius.
Asmuo, kuris dalyvauja rinkimuose kaip balsuotojas/rinkėjas, o ne kandidatas į pareigas viešojo sektoriaus institucijoje, nėra laikomas politikoje dalyvaujančiu fiziniu asmeniu.
Kam bus naudojami mano asmens duomenys ir ar jie saugūs?
Savo duomenis pateikiate tam, kad mes galėtume nustatyti Jūsų tapatybę. To reikalauja Lietuvos Respublikos teisės aktai. Už Jūsų duomenų saugumą ir tvarkymą esame atsakingi mes.
Privačią informaciją apsaugome naudodami „Godaddy SSL“ sertifikatus bei saugius serverio šifravimo būdus, todėl užtikriname, jog lažintis ir žaisti pas mus Jums yra visiškai saugu. Išsamesnę informaciją galite rasti skiltyje Saugumas ir privatumas.
Ar galiu tvarkyti savo duomenis bei CBet paskyros nustatymus?
Savo CBet paskyros nustatymus bei pateiktus duomenis galite tvarkyti prie jos prisijungęs, paspaudęs viršutiniame dešiniame kampe žmogaus įkoną ir pasirinkęs skiltį Nustatymai. Čia galite pakeisti savo slaptažodį, kontaktinius duomenis, lažybų kortelės nustatymus, savęs ribojimo priemones bei peržiūrėti savo nuotolinio lošimo sutartį.
Jei informacijos, kurią norite koreguoti, skiltyje Nustatymai nėra, galite kreiptis į Klientų aptarnavimo skyrių, kuris Jums padės tai atlikti.
Ką daryti, jei negaliu prisijungti prie savo CBet paskyros?
Jei negalite prisijungti prie savo CBet paskyros, gali būti keletas priežasčių:
- Jei matote pranešimą, jog viršijote leistiną neteisingų prisijungimų skaičių, kreipkitės į Klientų aptarnavimo skyrių, nurodykite savo IP adresą (jį pasitikrinti galite svetainėje https://www.manoip.lt/) ir Jūsų prieiga greitu metu bus atkurta;
- Jei matote pranešimą, kad Jūsų vartotojo prieiga užblokuota, tikėtina, kad esate nutraukęs nuotolinio lošimo sutartį arba pasirinkęs laikiną prieigos blokavimą. Tokiu atveju, taip pat reikėtų kreiptis į Klientų aptarnavimo skyrių.
Kaip papildyti savo lošimų sąskaitą?
Prisijunkite prie savo lošimų sąskaitos, paspauskite ant skilties Įnešimas, įveskite norimą įmokos sumą ir pasirinkite Jums patogiausią mokėjimo būdą.
Ar galiu atlikti įmoką iš užsienietiškos mokėjimų sąskaitos?
Jei norite atlikti įnešimą ne iš lietuviškos sąskaitos, pasirinkite įmokos būdą „Kreditinė/Debetinė kortelė“ arba atlikite įmoką pasinaudojant tarpinėmis mokėjimų sistemomis „Paysera“, „Skrill“.
Kaip greitai bus įskaitoma įmoka į mano lošimų sąskaitą?
Įmokos patvirtinimas gali užtrukti 5-15 minučių, tačiau atkreipiame dėmesį, kad pirma įmoka yra tvirtinama rankiniu būdu, tad ji bus patvirtinta Klientų aptarnavimo skyriaus darbo laiku: Pr. – Pn.: 09:30-01:00 val. bei Š – Sk.: 10:30-20:00 val.
Pasirinkus mokėjimo būdą „Kreditinė/Debetinė kortelė“, pirmos įmokos patvirtinimui Jūsų bus prašoma pateikti mokėjimo patvirtinimą, kuriame matomi kortelės numerio pirmi 6 ir paskutiniai 4 skaitmenys bei mokėtojo vardas ir pavardė. Įmokos patvirtinimą galite įkelti CBet paskyros nustatymuose > Dokumentų įkėlimas į profilį arba atsiųsti el. paštu info@cbet.lt.
Ką daryti jei atlikau įmoką, tačiau lėšos nepasiekė mano lošimų sąskaitos?
Jeigu atlikote įmoką ir lėšos buvo nurašytos nuo Jūsų sąskaitos, tačiau jų negavote į savo lošimų sąskaitą, pirmiausia patikrinkite savo elektroninio pašto dėžutę, galbūt Jūsų įmokos įskaitymui pritrūko duomenų ir mes bandėme su Jumis susiekti. Jei vis tik pranešimo negavote, susisiekite su Klientų aptarnavimo skyriumi. Taip pat, kad operatyviau išspręstume įmokos įskaitymo problemą, prašome Jūsų pateikiant užklausą nurodyti mokėjimo duomenis.
Kaip užsakyti pinigų išmokėjimą į savo sąskaitą?
Savo CBet paskyros viršutiniame dešiniame kampe paspauskite žmogaus ikoną, pasirinkite skiltį Pinigų išmokėjimas, suveskite išmokėjimo sumą ir nurodykite savo mokėjimų sąskaitą, į kurią norite gauti lėšas. Išmokėjimo užsakymą patvirtinkite mygtukų „Atlikti išmokėjimą > Patvirtinti“ paspaudimu.
Išmokėjimams atlikti yra numatytas 5 darbo dienų terminas. Įprastai išmokėjimai yra atliekami per 1-2 darbo dienas. Jei vis tik išmokėjimo laukiate ilgiau nei tikėjotės, prašome pamėginkite pasitikrinti savo elektroninio pašto dėžutę: gal būt išmokėjimo patvirtinimui pritrūkome duomenų ir apie tai Jus informavome.
Ar galiu žaisti kazino žaidimus jei man nėra 21-erių?
Jei Jums nėra 21-erių metų, Jūs galite žaisti tik B kategorijos kazino lošimų automatais, kuriuose didžiausia statoma suma yra 0,50€. Juos rasite skiltyje 18+. Taip pat galite žaisti Bet Games bei dalyvauti Lenktynėse.
Kas yra kazino išmokėjimo procentas?
„RTP“ (angl. „Return to player“) – grąža lošėjui. Tai terminas, kurį naudoja nuotolinių lošimų operatoriai. Grąža lošėjui yra skirtinga kiekviename kazino žaidime, ji apibūdina procentą visų lėšų, statytų tam tikro tipo kazino lošimuose, kurios bus grąžintos lošėjams bėgant laikui. Kuo didesnis žaidimo „RTP“ procentas, tuo didesnė grąža lošėjui.
Ką daryti jei susidūriau su techniniais trikdžiais kazino žaidime?
Kartais problema gali būti laikina, tai priklauso nuo įvairių veiksnių tokių kaip Jūsų įrenginys, jo operacinė sistema, interneto ryšys ir pan. Pirmiausiai siūlome perkrauti puslapį bei išvalyti naršymo istoriją ir slapukus. Taip pat patikrinkite interneto ryšį savo įrenginyje.
Jei trikdžiai išliko, kreipkitės į Klientų aptarnavimo skyrių bei iškart atlikite ekrano nuotrauką su matomu klaidos pranešimu žaidime ir atsiųskite ją mums el. paštu info@cbet.lt.
Kodėl žaidžiant kazino žaidimą, iš karto nematau laimėjimo paskyros balanse?
Žaidime laimėjimas yra atvaizduojamas iš karto, o paskyros balanse jis atsinaujins Jums perkrovus puslapį.
Ką daryti, jei jaučiu, jog lošimai man sukelia problemų?
- Jei norite laikinai apriboti savo galimybę lošti CBet svetainėje, tai galite atlikti savo paskyros nustatymuose, skiltyje Limitų nustatymai pasirinkdami „Laikiną prieigos blokavimą“;
- Jei norite visiškai apriboti savo galimybes dalyvauti bet kokiuose azartiniuose lošimuose, tai gali atlikti parašydami prašymą neleisti lošti Lošimų priežiūros tarnybai. Jį galite rasti mūsų svetainėje, skiltyje Prašymas neleisti lošti.
Kaip greitai suvedami lažybų įvykių rezultatai?
Lažybų baigtys apskaičiuojamos tuomet, kai oficialiai paskelbiami įvykių rezultatai. Įprastai jie suvedami iškart pasibaigus įvykiui. Ypatingais atvejais, lažybų baigties apskaičiavimas gali užtrukti ir ilgiau. Visi šie atvejai yra numatomi mūsų reglamente.
Suklydau atlikdamas statymą ar galiu jį atšaukti?
Atliktas bei patvirtintas statymas negali būti atšauktas. Prieš patvirtinant statymą, visuomet siūlome pasitikrinti, ką įdėjote į lažybų kortelę.Tam tikrais atvejais, jeigu Jūsų atliktam statymui yra siūloma „Cash Out“ funkcija, galite pasinaudoti ja taip sumažindami patirtą nuostolį dėl per klaidą atlikto statymo.
Atlikau statymą Lažybose gyvai, tačiau jo priėmimas vėluoja, kodėl?
Paprastai statymą priimame 5-10 sekundžių laikotarpiu. Retais atvejais, statymo gyvai priėmimas gali užtrukti dėl prastesnio, lošėjo naudojamo, interneto ryšio arba tais atvejais, kai koeficientai yra keičiami.
Kas yra lažybų marža?
Visa lažybų pasiūla yra pateikiama su paskaičiuotais „komisiniais“, kuriuos kaip pelną pasilieka CBet:
- 5% marža – atitinka koeficientai 1.9-1.9;
- 2% marža – atitinka koeficientai 1.96-1.96;
- 0% marža – atitinka koeficientai 2.0-2.0.
Kas yra maksimalus leistinas statymas?
Kiekvienas įvykis turi maksimalią leistiną statymo sumą. Priklausomai nuo čempionato, lygos ar varžybų, ši suma gali būti skirtinga. Ją automatiškai paskaičiuoja sistema.
Kas yra statymo užklausa?
Kartais atliekant lažybų statymą už pasirinktą baigtį, Jūsų norima pastatyti suma gali viršyti leistiną maksimalią statymo sumą. Tam tikrose varžybose, lošėjams yra suteikiama galimybė nusiųsti užklausą dėl didesnės statymo sumos. Jei statymo užklausa bus patvirtinta, tuomet papildomos sumos statymas bus atliktas per artimiausias 20 minučių.